Najczęściej zadawane pytania

Przeczytaj nasze FAQ zanim napiszesz do nas wiadomość

Czas wysyłki zależy od hurtowni, z którymi współpracuje nasz sklep. Zazwyczaj wynosi on od 2 do 7 dni roboczych.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki i numerem śledzenia.

Jeśli produkt jest uszkodzony, niezwłocznie skontaktuj się z nami w celu zwrotu.

W ciągu 14 dni skontaktuj się z nami w celu zwrócenia przedmiotu.

Tak, możesz anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane. Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami.

Przelew bankowy
Płatność online
Płatność kartą płatniczą
PayPal

Kurier
Paczkomat

Tak, sklep internetowy jest bezpieczny. Sklep używa bezpiecznego połączenia SSL, które chroni Twoje dane osobowe i informacje o płatnościach.

Napisz do nas